Subject: FW: Raasiku jaama raudtee lõigu kontaktvõrgu rekonstrueerimine
From: Laur Kõiv <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Tue, 8 Apr 2025 14:21:02 +0300

Tere

Palun registreerida minule täitmiseks

Delta viit 7.1-2/23/14817-8

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/>
Transpordiamet

From: Vjacheslav Simanovich <[email-masked]>
Sent: Tuesday, April 8, 2025 1:47 PM
To: Laur Kõiv <[email-masked]>
Subject: RE: Raasiku jaama raudtee lõigu kontaktvõrgu rekonstrueerimine

Tere!

Kõik korrektuurid on projekti sisse viidud vastavalt teie märkustele.

https://www.dropbox.com/scl/fi/h7r91n86p5dh42kybr9fk/10663RJ-TP_v02_Raasik
u_Jaam.asice?rlkey=er9vfd5yh2x8urq9b5d5mheof
<https://www.dropbox.com/scl/fi/h7r91n86p5dh42kybr9fk/10663RJ-TP_v02_Raasi
ku_Jaam.asice?rlkey=er9vfd5yh2x8urq9b5d5mheof&dl=0> &dl=0

1.	Töövoog kontaktliini ajutise tõstmise ajal on kajastatud
seletuskirja lisas 6.

2.	Palume täpsustada, millega on asendiplaanil tegemist (kas tegemist
on lõppankurdusega) ja kas antud lahendus võimaldab ülegabariidilisi
veoseid vastavalt TRAM nõuetele läbi lasta? Kas antud lahendus kajastub ka
profiilis? Lahendus täpsustatud: ei ole tegemist lõppankurdusega.

Parimat!

Vjacheslav Simanovich

Valdkonnajuht / Hoonete Projekteerimine

OÜ Keskkonnaprojekt

+327 5300 3695

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

From: Laur Kõiv <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: kolmapäev, 5. märts 2025 15:06
To: Vjacheslav Simanovich <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Raasiku jaama raudtee lõigu kontaktvõrgu rekonstrueerimine

Tere

Oleme materjalid üle vaadanud ning palume täpsustada ning korrigeerida.

3.	Palume täpsustada mida on mõeldud kontaktliini lahti ühendamise
mõiste all? Eelprojektis kajastatud seletuskirjas oli ülegabariidiliste
veoste puhul vajalik ainult kontaktvõrk pingest välja lülitada.

4.	Palume täpsustada nii seletuskirja, kui ka ristlõigetel, kuidas
toimub ikkagi riigitee nr 11310 ülesõidul kontaktliini ajutine tõstmine.
Millise tehnoloogiaga, millega, mis selleks teha on vaja, kuidas
kontaktvõrk ja kandetross pingest vabastatakse, kas ja kuidas on
tugifiidri külge võimalik antud trosse kinnitada ja kas tugifiidri ripe
võimaldab antud trosse kinnitada jne.

Samuti kajastada, kas antud asukohas paigaldatakse mingeid täiendavaid
lahendusi, mis kontaktliini tõstmist teostavad?

Vastavalt kajastada üheselt ka ristlõikel (viited ristlõikel, joonise
täiendamine, joonisele lisada pealkiri jne).

5.	Lisaks palume kajastada ka asendiplaanil nn noolega kastis, et
riigitee nr 11310 ülesõidul on vajadus tagada läbipääs ülegabariidilistele
veostele kõrgusega kuni 6,00 m kontaktvõrgu pingest välja lülitamisega
ning läbipääs ülegabariidilistele veostele kuni 7,00 m kontaktvõrgu
pingest välja lülitamise ning ajutise tõstmisega.

6.	Palume täpsustada, millega on asendiplaanil tegemist (kas tegemist
on lõppankurdusega) ja kas antud lahendus võimaldab ülegabariidilisi
veoseid vastavalt TRAM nõuetele läbi lasta? Kas antud lahendus kajastub ka
profiilis?

7.	Palume kajastada profiili joonistel ka liinide maksimaalsed ning
minimaalsed ripped ning kajastada vastav info ka seletuskirjas.

Palume materjale täiendada ning edastada projekt, kas minu e-mailile või
aadressile  <mailto:[email-masked]> [email-masked].

Juhime tähelepanu, et uute materjalide esitamisel võib märkuseid ning
asjaolusid lisanduda.

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/>
Transpordiamet

From: Vjacheslav Simanovich <
<mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: Friday, February 14, 2025 6:41 PM
To:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]; 'Laur Kõiv' <
<mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Subject: Raasiku jaama raudtee lõigu kontaktvõrgu rekonstrueerimine

Tere!

Vastavalt Teie kirjas nr 7.1-2/23/14817-8 toodud tingimustele esitan Teile
ülevaatamiseks ja kooskõlastamisseks Raasiku Jaama etapi Tööprojekti
aktualiseeritud geoalusel.

Projekti dokumentatsioon on saadaval lingil:

https://www.dropbox.com/t/rUrTa8rIQqPJzwJz

Parimat!

Vjacheslav Simanovich

Valdkonnajuht / Hoonete Projekteerimine

OÜ Keskkonnaprojekt

+327 5300 3695

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.